Крамар, Юлія МихайлівнаДанилевич, Антон Павлович2025-02-062025-02-062024Данилевич, А. П. Веб-застосунок для ігрової соціальної платформи : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Данилевич Антон Павлович. - Київ, 2024. - 129 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72384Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з п’ятьох розділів, містить 33 таблиці, 21 рисунків та 9 джерел – загалом 56 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці вебзастосуку для ігрової соціальної платформи. Мета — створення вебзастосунку, який забезпечить користувачам можливість планування та обговорення майбутніх ігрових зустрічей, надаючи якісне, швидке та надійне спілкування. Об'єкт дослідження: вебзастосунок для ігрової соціальної платформи. Предмет дослідження: Розробка та розгортання вебзастосунку для ігрової соціальної платформи з метою обговорення обговорення та планування майбутніх ігрових зустрічей. У розділі «ПЕРЕДПРОЄКТНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ» розглянуто та проаналізовано предметну область проєкту. Визначено програмні рішення, методології та допоміжні засоби, а також складено бізнес-процеси за допомогою BPMN діаграм. Сформульовано мету та завдання розробки дипломного проєкту. У розділі «РОЗРОБЛЕННЯ ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» викладені основні вимоги до програмного забезпечення. Створено діаграму варіантів використання, описані функціональні та нефункціональні вимоги. Висунуті вимоги до серверної та клієнтської частини. У розділі «КОНСТРУЮВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» розроблено архітектуру програмного забезпечення, діаграму класів та структуру бази даних. Обґрунтовано вибір засобів розробки. У розділі «АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» розглянуто методи аналізу коду. Проведено мануальна тестування та розглянуто контрольний приклад, що підтвердив правильне функціонування програмного забезпечення. У розділі «РОЗГОРТАННЯ ТА СУПРОВІД ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» було описано процес розгортання програмного забезпечення. Проєкт був розгорнутий з використанням Docker. Визначено вимоги, виконання яких необхідне для успішної підтримки проєкту.129 с.ukвебзастосунокVisual Studio CodePythonReactNeo4jклієнт-серверdockerapplicationclient-serverPostgreSQLВеб-застосунок для ігрової соціальної платформиWeb App for Social Gaming PlatformBachelor Thesis