Стадніченко, Вадим Володимирович2024-09-232024-09-232021Стадінченко, В. В. Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робіт навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Стадінченко В. В. ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 476 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 59 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69162Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна “Маркетингова політика розподілу” базується на таких дисциплінах як «Фундаментальний маркетинг», «Логістика», «Маркетингові дослідження», «Інфраструктура товарного ринку», «Продаж та управління продажем», «Маркетингова політика комунікацій», «Промисловий маркетинг». Кредитний модуль є інтегрованим курсом, що вивчає аспекти управління системою розподілу підприємства, елементи стратегії розподілу, основні аспекти діяльності комерційних посередників тощо. Успішна діяльність підприємства на ринку вимагає знання існуючих методів і типів розподілу, тенденцій економічних процесів у світі, та ринкового середовища в різних галузях. Тому в рамках курсу "Маркетингова політика розподілу" розглядається широкий спектр проблем управління системами розподілу на промисловому та споживчому ринках, основні фактори макро- та мікросередовища маркетингу тощо.ukМаркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робітLearning Object59 с.0000-0003-0554-6742