Северин, М. А.Зозульов, Олександр Вікторович2019-09-262019-09-262019Северин, М. А. Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємства [Електронний ресурс] / Северин М. А., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 461 Кбайт). – 2019. – Вип. 13. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/29495ukмаркетингмодернізація маркетингової інформаційної системи підприємствапрограмний продуктінформаційні процесижиттєвий цикл фірмиконкурентна перевагаmarketingmodernization of the marketing information system of the enterprisesoftware productinformation processesfirm life cyclecompetitive advantageJEL classification: M31Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємстваSoftware selection for the marketing information system of the enterpriseArticle339.13.024