Юдіна, Наталія ВолодимирівнаЧайковська, Єлизавета Володимирівна2025-09-022025-09-022025Чайковська, Є. В. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чайковська Єлизавета Володимирівна. - Київ, 2025. - 142 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75763Дипломна робота обсягом 134 сторінок містить 31 ілюстрацій (графіки, таблиці, діаграми). Метою дослідження було розробити рекомендації щодо удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ» . У роботі використано такі методи: аналіз вторинних даних (ERP-звітність, SMM-звіти, контент-плани, галузеві звіти , кількісний аналіз у MS Excel, збір даних через API (SimilarWeb, SocialBlade, Public Metrics API), структуровані опитування (Google Forms) 30–40 кінцевих споживачів, фокус-групи (6–8 учасників), конкурентний бенчмаркінг, SWOT- та BCG-аналіз, сегментація аудиторії. Отримані результати дозволили: – виокремити три ключові сегменти споживачів та сформувати для кожного персоналізовані комунікаційні підходи; – виявити слабкі місця у цифрових каналах; – розробити комплекс заходів спрямованих на удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ» – підтвердити економічну доцільність заходів. Практичне значення підтверджено Впроваджувальним актом № 11 від 2025 р. затвердженого директором Іванною Г.С., ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ».142 с.ukмаркетингові комунікаціїсегментація аудиторіїббенчмаркетинргCRMROIdigital-маркетингconsumer insightsspesialty-каваbsg-матрицяУдосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ»Bachelor Thesis