Макалюк, Ірина ВіталіївнаКомаровська, Вікторія Сергіївна2025-08-182025-08-182025Комаровська, В. С. Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 051 Економіка / Комаровська Вікторія Сергіївна. – Київ, 2025. – 129 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75515Метою дипломної роботи є економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К». Для проведення дослідження та розробки пропозицій в роботі використані методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, системного підходу та логічного узагальнення, методи групування та порівняння, методи економічного аналізу, зокрема динамічний, структурний, коефіцієнтний аналіз та бенчмаркінг, методи економіко-математичного моделювання, включаючи кореляційно-регресійний аналіз. У роботі запропоновано заходи з оптимізації витрат на традиційні рекламні канали, а також поглиблення співпраці з локальними ринками та мікроінфлюенсерами. Проведений аналіз підтвердив економічну доцільність впровадження даних заходів на ТОВ «Епіцентр К». Як результат отримано покращення показників ефективності маркетингової діяльності та підвищення чистого прибутку підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних підходів до підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К».129 с.ukмаркетингова діяльністьефективність маркетингуторгівельне підприємствомаркетингові витратипідвищення ефективностіmarketing activitiesmarketing effectivenesstrading enterprisemarketing expensesefficiency improvementЕкономічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваBachelor Thesis