Прус, Надія Михайлівна2024-06-122024-06-122024Прус, Н. М. Адаптація організму студентів в боротьбі зі стресом. Режими регулювання для балансу психічного здоров’я / Прус Н. М. // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. - Випуск 4 (174). - С. 127-130.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67109Здоровий спосіб життя має широкий позитивний спектр впливу на різні сторони проявів організму та особистості людини. У психологічному аспекті. Переваги здорового способу життя виявляються як психічне здоров'я, хороше самопочуття, нервово-психічна стійкість, здатність успішно переносити наслідки психічних стресів, впевненість у своїх силах. У функціональному прояві можна відзначити більш високу якість здоров'я, покращення адаптаційних процесів, підвищення працездатності та тренованості, зниження захворювань та хворобливих відчуттів. Під фізичним самовихованням розуміється процес цілеспрямованої, свідомої, планомірної роботи над собою та орієнтованої на формування фізичної культури особистості. Особистий план фізичного самовиховання повинен мати такі завдання: зміцнення здоров'я, загартовування організму, вироблення наполегливості, виховання координаційних здібностей, виховання витривалості, покращення фізичного розвитку та фізичної підготовленості відповідно до вимог майбутньої професійної діяльності. Необхідно використовувати такі засоби та методи: ранкову гімнастику, фізичні вправи, гігієнічні та природні фактори, вправи на розвиток координації, біг, піші походи, прогулянки велосипедом. За підсумками цього плану слід вести щоденник самоконтролю. Систематичне заповнення щоденника самоконтролю є звітом про виконану роботу. Таким чином, здатність студента відзначати навіть незначні зміни у роботі над собою має важливе значення, оскільки підкріплює його впевненість у своїх силах, активізує, сприяє подальшому вдосконаленню програми самовиховання, реалізації здорового способу життя.ukАдаптація організму студентів в боротьбі зі стресом. Режими регулювання для балансу психічного здоров’яArticleС. 127-130https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.4(177).260.510000-0002-9534-9138