Гребньов, Г. М.2015-06-242015-06-242014Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11864ukконкурентоспроможністьоцінка конкурентоспроможностібудівельне підприємствожитлове будівництвомаркетингмаркетингові стратегіїcompetitivenesscompetitiveness ofconstruction companieshousingmarketingmarketing strategiesконкурентоспособностьоценка конкурентоспособностистроительное предприятиежилищное строительствомаркетинговые стратегииФормування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємствFormation towards increasing the effectiveness of marketing management mechanism competitiveness of construction enterprisesФормирование направлений повышения эффективности маркетингового механизма управления конкурентоспособностью строительных компанийArticleС. 395-400339.137.2