Порєв, Віктор МиколайовичГоловко, Андрій Андрійович2022-08-262022-08-262022Головко, А. А. Комп’ютерна гра в жанрі шутер з елементами аналізу поведінки гравця : дипломний проект … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Головко Андрій Андрійович. – Київ, 2022. – 165 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49585В даній роботі розглядаються аспекти розробки відеоігор для створення власного проєкту. Опираючись на відномі рішення щодо ігрового дизайну, аналізуються різні підходи щодо розробки ігор та на основі огляду обираються найоптимальніші варіанти. Таким чином визначається концепція та стилістичний напрям проєкту. Проте, для реалізації конкрентих механік проєкту застосовуються знання фізичних та математичних процесів для опису взаємодії між об’єктами у віртуальному просторі.Для відтворення задуманого ігрового процесу використовується моделювання нейронної мережі – моделі, котра аналізуватиме поведінку гравця, корегуючи на основі цього стан гри. Хоча, для маніпулювання ігровим процесом використані й інші підходи, що будуть описані в проєкті. Для автоматизації та оживлення ігрових об’єктів буде інтегровано штучний інтелект, основою для якого будуть алгоритми пошуку найкоротшого шляху. Результатом розробки стане гра з імплементованими механіками, описаними вище, а також з підтримкою різних пристроїв вводу.ukігровий процесc#нейромережаgameplayпатерниneural networkоптимізаціяpatternsштучний інтелектoptimizationunityartificial intelligenceКомп’ютерна гра в жанрі шутер з елементами аналізу поведінки гравцяBachelor Thesis165 с.