Кваско, Алла ВолодимирівнаПазюра, Наталія Вячеславівна2024-08-152024-08-152024Пазюра, Н. В. Бізнес-планування виробництва нової продукції на підприємстві в контексті сучасних трендів споживчого попиту : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Пазюра Наталія Вячеславівна. - Київ, 2024. - 108 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68298Дипломна робота на тему: «Бізнес-планування виробництва нової продукції на підприємстві в контексті сучасних трендів споживчого попиту» містить 108 сторінок, 18 таблиць, 7 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 30 позицій. Метою роботи є розгляд теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо втілення проєкту виробництва нової харчової продукції в умовах активізації загроз зовнішнього середовища та змін у споживчих вподобаннях. Об’єктом дослідження є планування виробництва продукції підприємством харчової промисловості. Предметом дослідження є теоретичні й практичні положення бізнес- планування виробництва нової продукції в контексті сучасних споживчих трендів. База дослідження – ТОВ «ФІРМА «ФАВОР». Методи дослідження: метод логічних узагальнень, абстрактно-логічний метод, метод групування (для визначення сутності бізнес-планування), економічний та причинно-наслідковий аналіз (для оцінки результатів діяльності підприємства), метод порівняння, метод синтезу (для обґрунтування напрямів розвитку). Результати роботи: було розроблено бізнес-план виробництва нової продукції, що за прогнозами забезпечує отримання 0,84 млн грн чистого прибутку за перший рік після впровадження виробництва. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані підприємством харчової сфери для забезпечення конкурентоспроможності в контексті сучасних споживчих трендів. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівництву ТОВ «ФІРМА «ФАВОР», де було визнано можливість їх практичного застосування.108 с.ukбізнес-плануванняпродукціявиробництво продукціїудосконалення діяльностірозробка бізнес-планунова продукціяефективністьБізнес-планування виробництва нової продукції на підприємстві в контексті сучасних трендів споживчого попитуBachelor Thesis