Вербицький, Євген ВолодимировичЛук’янов, Микола Олексійович2021-03-312021-03-312020-05Лук’янов, М. О. Тягова система з вентильно-індукторним двигуном для транспортного засобу : магістерська дис. : 171 Електроніка / Лук’янов Микола Олексійович. – Київ, 2020. – 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/40349Популяризація та розвиток електромобілів як альтернативи транспорту із двигуном внутрішнього згоряння призвели до зростання попиту на сучасні енергоефективні електричні двигуни, що у свою чергу обумовлює необхідність розробки нових систем, що зможуть забезпечити більш ефективне перетворення електричної енергії в механічну, матимуть покращені масогабаритні характеристики й будуть більш економічними. Задачею дослідження є розробка нової високоефективної тягової системи тролейбуса на базі вентильно-індукторного двигуна з покращеними характеристиками. В результаті дослідження й розрахунку різних структур і перетворювачів було визначено оптимальну структуру тягового двигуна, а також розроблено драйвер для керування двигуном, що працює на підвищеній частоті. З метою підтвердження аналітичних досліджень проведено симуляцію роботи обраної топології перетворювача в середовищі в Matlab Simulink.ukавтоматичний вмикач з дистанційним керуваннямвентильно-індукторний двигундатчик напруги мережідатчик струму мережідатчик частоти обертанняреостатно-контакторна система управліннятиристорно-імпульсна система управлінняzero crossing detectionТягова система з вентильно-індукторним двигуном для транспортного засобуMaster Thesis102 с.