Лебеденко, Сергій ОлександровичВойченко, Микола Юрійович2023-09-082023-09-082023Войченко, М. Ю. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «КиївХліб» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Войченко Микола Юрійович. - Київ, 2023. - 119 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60070Дипломна робота на тему: «Удосконалення асортиментної політики ТОВ «КиївХліб»» містить 102 сторінки, 50 таблиць, 16 рисунків, 1 додаток та 1 презентацію. Актуальність теми полягає в тому, що асортимент є одним з ключових елементів маркетингової стратегії будь-якого підприємства у харчовій індустрії. Зміни в споживчих уподобаннях, конкурентне середовище та розвиток технологій ставлять перед підприємством постійні виклики, що потребують активного та гнучкого підходу до формування та управління асортиментом. Метою роботи є дослідження вподобань споживачів для удосконалення асортиментної політики компанії «КиївХліб» Об’єктом дослідження є маркетингова стратегія та діяльність компанії ТОВ "КиївХліб" на ринку хлібобулочних виробів України. Суб’єктом дослідження є компанія «КиївХліб», її конкуренти на ринку хлібобулочних виробів, споживачі, які вже користуються продукцією «КиївХліб», а також потенційні клієнти, які можуть зацікавитися продукцією компанії. Предмет дослідження є споживчі вподобання аудиторії. У роботі було використано різноманітні методи дослідження, зокрема загальнонауковий метод аналізу для ретельного аналізу існуючих даних, метод експерименту для практичного дослідження та перевірки гіпотез, що дозволить отримати нові знання та практичні навички та методика анкетування для збору думок та уявлень респондентів щодо асортиментної політики «КиївХліб».119 с.ukмаркетингринокконкуренціямаркетингове дослідженняасортиментна політикахлібринок хлібобулочних виробівспоживчі вподобанняУдосконалення асортиментної політики ТОВ «КиївХліб»Bachelor Thesis