Віннікова, І. І.Гребньов, Г. М.Пузанова, Ю. О.2018-03-152018-03-152017Віннікова І. І. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств / Віннікова І. І., Гребньов Г. М., Пузанова Ю. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 275–280. – Бібліогр.: 11 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22351ukSMMсоціальні медіасоціальні мережімаркетингові комунікаціїsocial mediasocial networkingInternet marketingmarketing communicationsсоциальные медиасоциальные сетиИнтернет-маркетингмаркетинговые коммуникацииJEL classification: M31, М37Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємствFeatures of using SMM instruments in marketing activity enterprises of UkraineОсобенности использования инструментов SMM в маркетинговой деятельности предприятиями УкраиныArticleС. 275-280https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108736339.138