Петровська, І. П.Черноус, В. І.Petrovska, I. P.Chernous, V. I.Петровская, И. П.Черноус, В. И.2017-07-042017-07-042013Петровська І. П. Digital PR як потужний інструмент сучасного маркетингу / Петровська І. П., Черноус В. І. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 128–134. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/19942ukPR (public relations)Digital PRдіджиталдіджиталізаціяІнтернетінформаціясоціальні мережіблогисоціальні медіаSEOSERMцифрові активиdigitaldigitalizationInternetinformationsocial networksblogssocial mediadigital assetsдиджиталдиджитализацияИнтернетинформациясоциальные сетиблогисоциальные медиацифровые активыDigital PR як потужний інструмент сучасного маркетингуDigital PR as an effective tool of modern marketingDigital PR как эффективный инструмент современного маркетингаArticleС. 128-134