Лебеденко, Сергій Олександрович2023-11-172023-11-172023Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу» [Електронний ресурс] : методичний комплекс навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра за освітньою програмою «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: С. О. Лебеденко. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,96 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 63 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/62307Дисципліна «Інформаційні системи і технології в маркетингу» надає базові знання з теоретичних основи виконання ділових операцій та угод з використанням електронних каналів мережі Інтернет; технології та засоби, що можуть використовуватися для електронної комерції. Основне призначення дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу» - надати студентам глибоке та ґрунтовне засвоєння нової філософії маркетингової діяльності на промисловому ринку. На сьогоднішній час спостерігається зміщення акцентів з комунікаційної та інформаційної - пошукової функції Інтернету на реалізацію, з його допомогою, завдань сучасного бізнесу. Це відбувається завдяки здатності мережевих технологій докорінно змінювати спосіб взаємодії між людьми і компаніями, методи дослідницької діяльності, купівлі-продажу тощо.63 с.ukінформаційні системиінформаційні технологіїмаркетингНавчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу»Learning Object0000-0002-3375-0161