Фіялка, Світлана БорисівнаЖукова, Олександра Миколаївна2024-09-042024-09-042022Жукова, О. М. Інтернет-реклама як інструмент просування криптовалютних платформ : магістерська дис. : 061 Журналістика / Жукова Олександра Миколаївна. - Київ, 2022. - 104 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68759Магістерська дисертація: 104 с., 97 джерел, 13 рисунків, 4 таблиці. Актуальність дослідження: сучасна інтернет-реклама в більшості випадків використовується для просування типових для суспільства товарів та продуктів. З появою криптовалют ситуація у світі інтернет-рекламування змінилась. На заміну стандартним рекламних сервісів прийшли криптовалютні платформи, які допомагають у просування криптовалют та відповідних продуктів стали необхідною частиною для криптомаркетингової стратегії. Мета дослідження: схарактеризувати доступні інструменти для просування інтернет-реклами криптовалютних платформ. Об’єктом дослідження є інтернет-реклама як інструмент у просуванні криптовалютних платформ. Предмет дослідження – криптомаркетингові інструменти, які застосовуються в інтернет-рекламі. Практична цінність дослідження: можливість рекламодавцям безпосередньо використовувати проаналізовані рекламні інструменти задля просування власної крипторекламної кампанії. У роботі зосереджено увагу на інструментах інтернет-реклами та використання рекламних блокчейн-мереж для розміщення тематичних оголошень або банерів, проведено опитування вибірки респондентів та визначено частоту показів реклами криптовалюти або криптовалютних платформ та соціальні мережі, в яких можна зустріти рекламу. Також було проведено експеримент для вияснення ефективності розміщення інтернет-реклами, орієнтованої на українського споживача, в крипторекламних мережах.104 с.ukкриптовалютакриптовалютна платформаінтернет-рекламарекламодавецькористувачcryptocurrencycryptocurrency platformonline advertisingadvertiseruserІнтернет-реклама як інструмент просування криптовалютних платформMaster Thesis