Зозуля, А. В.2024-10-252024-10-252021Зозуля, А. В. Основи побудови архітектури інтерфейсу користувача в програмному забезпеченні технології доповненої реальності / Зозуля А. В. // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2021) : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів в секції інформатики та програмної інженерії (22–26 листопада 2021 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2021. – С. 41-45. – Бібліогр.: 7 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70147Доповнена реальність – це технологія, яка поєднує створену за допомогою комп’ютерних технологій реальність та фізичний простір. За останні кілька років стрімкий розвиток технології доповненої реальності викликав не аби-яку увагу та зацікавленість до використання даної технології у бізнесі, мистецтві, навчанні, повсякденному житті, тощо. Важливим фактором у розвитку популярності технології є підвищення зручності та інтуїтивної зрозумілості у користуванні програмним забезпеченням технології доповненої реальності. В даній статті описано підходи до створення архітектури користувацьких інтерфейсів, що підвищуватимуть інтуїтивну зрозумілість та користувацький досвід при використанні ПЗ технології доповненої реальності.ukрозширена реальністьдоповнена реальністькористувацький інтерфейсдосвід користувачаextended realityaugmented realityuser interfaceuser experienceОснови побудови архітектури інтерфейсу користувача в програмному забезпеченні технології доповненої реальностіArticleС. 41-45004.514