Кулаков, Юрій ОлексійовичЗлочевський, Нікіта Вікторович2024-12-232024-12-232024Злочевський, Н. В. Спосіб процедурної генерації контенту для стратегічних ігор : магістерська дис. : 123 Комп’ютерна інженерія / Злочевський Нікіта Вікторович. – Київ, 2024. – 110 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71238В магістерській дисертації розглядається розробка та реалізація способу процедурної генерації ігрового контенту для стратегічних ігор. Основою роботи є інноваційна комбінація алгоритмів для створення динамічних ігрових карт з природним розподілом біомів та ресурсів. Практичним результатом роботи є розроблений програмний комплекс на базі ігрового рушія Unity, що реалізує запропонований підхід та включає оптимізовану систему генерації ландшафту, розподілу ресурсів та штучного інтелекту противника. Створена система забезпечує високу варіативність ігрового контенту при збереженні балансу та природності згенерованих локацій, що підтверджено результатами тестування та практичного застосування.110 с.ukпроцедурна генераціярозробка ігоралгоритмгенерація ландшафтуігровий контентбіомистратегічні ігригеймдевСпосіб процедурної генерації контенту для стратегічних ігорMaster Thesis004.42