Шаповалова, Світлана ІгорівнаБогдан, Денис Юрійович2020-09-232020-09-232020-06Богдан, Д. Ю. Моделювання та візуалізація процесу пошкодження автомобілів : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології / Богдан Денис Юрійович. – Київ, 2020. – 59 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/36375Мета роботи - створити систему візуалізації та пошкодження автомобілів для комп'ютерних або мобільних ігор, яка б надавала змогу, при невеликих затратах ресурсів пристрою, симулювати та візуалізувати пошкодження автомобіля при різному на нього впливу. Вибір ігрового двигуна Unreal Engine 4 для роботи, було зроблено, оскільки даний ігровий двигун дозволяє розробляти системи пошкодження, які б виглядали реалістично, та не потребували багато ресурсів. У результаті було розроблено систему пошкодження автомобіля з гнучким набором можливих пошкоджень та варіантів взаємодії, які можна персоналізувати під особисті потреби користувачів та розробників ігрових застосунків.ukігровий двигун Unreal Engine 4система візуалізації та пошкодження автомобілівперсоналізація системиunreal Engine 4 game enginecar visualization and damage systemsystem personalizationМоделювання та візуалізація процесу пошкодження автомобілівBachelor Thesis59 с.