Голюк, Вікторія ЯрославівнаСкорик, Євгеній Романович2025-02-132025-02-132024Скорик, Є. Р. Забезпечення конкурентоздатності підприємства шляхом удосконалення його збутової діяльності : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Скорик Євгеній Романович. - Київ, 2024. - 100 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72503Магістерська дисертація на тему: «Забезпечення конкурентоздатності підприємства шляхом удосконалення його збутової діяльності» містить 121 сторінку, 22 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 52 найменування. Актуальність теми дослідження: питання забезпечення конкурентоспроможності підприємства шляхом розробки та реалізації маркетингових заходів є актуальним в умовах необхідності відбудови економіки України. Зв’язок роботи із науковими програмами, планами та темами. Роботу виконано відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри менеджменту підприємств за темою «Стратегічне управління відновленням економіки України» (ДР 0123U101596 ). Метою дослідження є дослідження теоретичних основ забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Голден Тайл» та розробка рекомендацій щодо підвищення його конкурентоспроможності шляхом удосконалення його збутової діяльності. Завдання: проаналізувати теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств; дослідити види конкурентних стратегій та способи їх реалізації; охарактеризувати методи аналізу конкурентоздатності підприємства; провести аналіз виробничої та збутової діяльності ТОВ "Голден Тайл"; здійснити аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємства; дослідити конкурентні позиції ТОВ «Голден Тайл» на ринку керамічної плитки; обґрунтувати організаційні заходи для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку; визначити перспективні заходи щодо удосконалення збутової діяльності підприємства та обґрунтувати їх доцільність; дослідити ризики, пов’язані зі збільшенням обсягів збуту продукції. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства на ринку керамічної плитки. Предметом дослідження є принципи, методи і інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств. База дослідження є ТОВ «Голден Тайл» Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, системний аналіз, компаративний аналіз, фінансовий аналіз, графічні методи. Наукова новизна одержаних результатів: дістало подальшого розвитку формування методології аналізу конкурентоспроможності підприємства; набуло подальшого розвитку дослідження специфіки забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку керамічної плитки; розроблено заходи, спрямовані на посилення конкурентоспроможності ТОВ «Голден Тайл» шляхом стимулювання його збуту. Практичне значення одержаних результатів: висновки та рекомендації наведені у роботі можуть бути застосовані в діяльності ТОВ «Голден Тайл» та інших підприємств галузі в частині сформульованих пропозицій по реалізації заходів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку керамічної плитки.100 с.ukконкурентоспроможністьзбутова діяльністькерамічна плиткаринок.Забезпечення конкурентоздатності підприємства шляхом удосконалення його збутової діяльностіMaster Thesis338.4:339.1