Гусак, Ольвія ОлександрівнаМороз, Ольга Олександрівна2021-07-272021-07-272021-06Мороз, О. О. Розроблення соціального відеоролика для просування бренда «Сандора» : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Мороз Ольга Олександрівна. – Київ, 2021. – 64 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42759Дипломний проєкт на тему: «Розроблення соціального відеоролика для просування бренда «Сандора» Київ, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2021 рік. Науковий керівник Гусак О.О. Об’єктом дослідження є соціальний відеоролик. Метою дослідження є розроблення якісного та професійного соціального ролика для просування бренда «Сандора» та соціально важливої теми, з урахуванням особливостей виробництва та подальшого розповсюдження. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків і списку використаної літератури. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти створення відеореклами, режисерські техніки та висвітлено ефективні інструменти для просування бренда. У другому розділі досліджено основні етапи та особливості створення відеореклами, а також проаналізовано українські соціальні ролики та соціальні ролики брендів. У третьому розділі описано власну концепцію та розроблено соціальний відеоролик для просування бренда «Сандора», розглянуто канали розповсюдження. Результатом роботи є соціальний відеоролик для просування бренда «Сандора».ukсоціальний роликрекламний роликвідеоролик для бренда «Сандора»просування брендаефективна відеорекламаsocial videoadvertising videovideo for Sandora brandbrand promotioneffective video advertisingРозроблення соціального відеоролика для просування бренда «Сандора»Bachelor Thesis64 с.