Тимощук, Оксана ЛеонідівнаТкачик, Тетяна Сергіївна2025-07-242025-07-242025Ткачик, Т. С. Сегментування ринку на основі кластерного аналізу та використання методу морфологічного аналізу для вибору маркетингових стратегій : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Ткачик Тетяна Сергіївна. - Київ, 2025. - 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75228Дипломна робота 93 с., 23 табл., 19 рис., 2 додатки, 14 джерел. Об’єкт дослідження – споживчий ринок. Предмет дослідження – підбір маркетингових досліджень залежно від потреб, особливостей споживачів. Постановка задачі – проаналізувати споживчий ринок, виокремити групи, що містять споживачів, схожих за потребами, особливостями, демографічними та соціально-економічними характеристиками. Для визначення цих груп провести кластеризацію та розбити на сегменти ринок. За допомогою модифікованого методу морфологічного аналізу підібрати найефективніші маркетингові стратегії для кожного сегменту. Метою роботи є розробка розуміння сегментування споживчого ринку, поділ його на сегменти та надання рекомендацій щодо вибору ефективної маркетингової стратегії, щоб зацікавити споживачів для певної цільової аудиторії. Проаналізувавши характеристики та особливості кожного класу споживачів, можна чітко оцінити їх зацікавлення в певних товарах, їхні потреби та побажання.93 с.ukсегментування ринкукластерний аналізмаркетингові стратегіїмодифікований метод морфологічного аналізумаркетингmarket segmentationcluster analysismarketing strategiesmodified morphological analysis methodmarketingСегментування ринку на основі кластерного аналізу та використання методу морфологічного аналізу для вибору маркетингових стратегійBachelor Thesis