Дергачова, Ганна МихайлівнаДейнека, Катерина Анатоліївна2023-01-242023-01-242022-12Дейнека, К. А. Управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства : магістерська дис. : 073 «Менеджмент» / Дейнека Катерина Анатоліївна. - Київ, 2022. - 103 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52032Магістерська дисертація на тему: «Управління процесом забезпечення конкурентоспроможності за допомогою оцінки передумов ефективності управління підприємства» містить 103 сторінки, 41 таблицю, 22 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 50 найменування. Актуальність теми дослідження. Теоретичні особливості поняття «конкурентоспроможність» та дослідження місця та ролі даного поняття у процесах розвитку діяльності підприємницьких структур виступає похідним поняттям від категорії «конкуренція» та «теорія підприємництва». Такий зв’язок вже підтверджено численними теоретичними та практичними висновками цілого ряду науковців, на що все частіше опирається теорія економічної думки про конкурентоспроможність. Враховуючи реалії сьогодення, варто відмітити, що управління забезпеченням належного рівня конкурентоспроможності підприємства є важливим питанням, яке потребує досконалого вивчення. Метою дослідження є дослідження теоретичних напрацювань щодо особливостей управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також розробка практичних рекомендацій задля підвищення рівня конкурентоспроможності окремого підприємства. Поставлена мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: 1) визначити сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства»; 2) розглянути особливості управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства; 3) дослідити методи оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства 4) опрацювати організаційно-економічну характеристику підприємства; 5) здійснити аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства; 6) розглянути передумови підвищення ефективності управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства; 7) запропонувати шляхи покращення управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства; 8) розробити проєкт удосконалення процесу забезпечення конкурентоспроможності підприємства; 9) виконати економічну оцінку доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є система фінансових та маркетингових відносин, що виникають у процесі розробки та формування стратегії управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю підприємства.ukконкурентоспроможністьрівень діяльностіконкурентпроцесстратегіяуправління процесомcompetitivenessactivity levelcompetitorprocessstrategyprocess managementУправління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємстваMaster Thesis103 с.339.137