Русанова, Ольга ВеніамінівнаЯснов, Антон Сергійович2021-06-232021-06-232021-06Яснов, А. С. Система обробки великої кількості об’єктів для комп’ютерних ігор : дипломний проект ... бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Яснов Антон Сергійович. - Київ, 2021. - 91 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41711В бакалаврському дипломному проекті створено плагін для ігрового рушія Unreal Engine, який розширює можливості рушія по роботі із великою кількістю динамічних ігрових об’єктів за допомогою використання гібриду об’єктно-орієнтованих принципів та підходів, орієнтованих на дані. Бібліотека дозволяє створювати на своїй основі масштабні ігрові симуляції, зокрема стратегії у реальному часі з великою кількістю юнітів та інших ігрових об’єктів. Плагін розроблено на мові C++ та за допомогою середи візуального скріптингу Unreal Engine - Blueprints.ukСистема обробки великої кількості об’єктів для комп’ютерних ігорBachelor Thesis91 с.