Гусак, Ольвія ОлександрівнаІгнатенко, Альбіна Володимирівна2022-07-202022-07-202019Ігнатенко, А. В. Створення брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Ігнатенко Альбіна Володимирівна. – Київ, 2019. – 75 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49098Об’єктом дослідження є брендбук, як необхідний ресурс бренду університету для відображення елементів фірмового стилю. Мета проекту – розробити власний варіант фірмового стилю для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та відобразити його у брендбуці. Практичне значення отриманих результатів полягає у подальшому їх використанні для вивчення брендингу університетів фахівцями з рекламної діяльності, інформаційно-рекламними підрозділами вузів та у читанні навчальних курсів в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Результатом роботи є аналіз дефініції поняття «брендбук»; визначення головних атрибутів ідентифікації університетів; дослідження наявного фірмового стилю університету та його цільової аудиторії; систематизація досвіду зі створення фірмової ідентифікації українськими та зарубіжними технічними навчальними закладами; створення власного проекту – брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».ukбрендингрекламацільова аудиторіяфірмова ідентифікаціябрендбукbrandingadvertisingtarget audiencecorporate identitybrandbookСтворення брендбуку для Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Bachelor Thesis75 c.