Лебеденко, Сергій ОлександровичВисочін, Максим Сергійович2023-09-112023-09-112023Височін, М. С. Удосконалення асортиментної політики підприємства RedPoint.UA на ринку туристичного спорядження України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Височін Максим Сергійович. - Київ, 2023. - 110 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60164Дипломна робота на тему «Удосконалення асортиментної політики підприємства RedPoint.UA на ринку туристичного спорядження України» налічує 109 сторінок, 21 таблиця, 14 рисунків, один додаток. Кількість посилань у роботі 34. Актуальність дослідження: Навіть у складних умовах війни, туристична індустрія в Україні продовжує стабільно розвиватися, у даній роботі наведений огляд ринку туристичного спорядження України в сучасних умовах, тенденцій та споживчих уподобань на ньому. Метою даної роботи є визначення доцільності удосконалення асортиментної політики ТОВ «RedPoint.UA» на ринку туристичного спорядження України. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії «RedPoint.UA» на ринку туристичного спорядження України Суб’єкти дослідження: Компанія «RedPoint.UA», її споживачі Предмет дослідження: Споживчі уподобання споживачів компанії Основними методами дослідження у даній роботі було обрано опитування споживачів за допомогою анкетування та аналіз вже існуючих даних з таких джерел як статі, огляди ринку, сайти та соціальні мережі конкурентів, інтерв’ю з керівниками компаній, представлених на даному ринку та різноманітних експертів у даній галузі. На основі такого дослідження були наведені рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «RedPoint.UA»110 с.ukасортиментна політикатуристичне спорядженняспоживчі уподобаннятенденціїмаркетингмаркетингове дослідженняконкуренціятехнологіїринокУдосконалення асортиментної політики підприємства RedPoint.UA на ринку туристичного спорядження УкраїниBachelor Thesis