Ковбаса, Сергій МиколайовичГузенко, Петро Віталійович2023-01-252023-01-252022-12Гузенко, П. В. Електромеханічна система електромобіля на базі синхронного двигуна з постійними магнітами : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Гузенко Петро Віталійович. – Київ, 2022. – 153 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52085Магістерська робота містить сторінок – 153, рисунків – 52, таблиць – 34 і графічну частину на 6 плакатах формату А1. Структура магістерської дисертації має наступні розділи: 1. Аналітичний огляд 2. Розрахунок основних параметрів електромеханічної системи 3. Розробка системи векторного керування 4. Дослідження електромеханічної системи методом математичного моделювання та визначення експлуатаційних характеристик 5. Розробка схеми електричної принципової силової частини та керуючого контролера 6. Розроблення стартап-проекту Метою дослідження є розробка електромеханічної системи електромобіля на базі транспортного засобу з двигуном внутрішнього згорання для впровадження в широкі маси. Результати дослідження можуть бути використані при модернізації існуючих автомобілів, що використовують двигуни внутрішнього згорання.ukелектромобільrenault loganтахограма рухувекторне керуваннякерування моментомтранспортний засібдвигун внутрішнього згоранняакумуляторна батареясуперконденсаторелектроприводсинхронний двигун з постійними магнітамимікроконтролерінверторemrax 268lifepo4tms320f280021electric vehicledriving cyclevector controltorque controlinternal combustion enginebatterysupercapacitorelectric drivepermanent magnet synchronous motormicrocontrollerЕлектромеханічна система електромобіля на базі синхронного двигуна з постійними магнітамиMaster Thesis153 с.62-52