Іщенко, Н. Г.Тєлєгіна, К. І.Ishchenko, N.Tieliegina, K.Ищенко, Н. Г.Телегина, К. И.2015-02-162015-02-162014Іщенко Н. Г. Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 30–35. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10474ukрекламний текствербальні й візуальні компонентипропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний підходиadvertising textverbal and visual componentspropositional, pragmatic and communicative-pragmatic approachesрекламный текствербальные и визуальные компонентыпропозициональный, прагматический и коммуникативно-прагматический подходыРекламний текст як форма соціального впливуAdvertising text as the form of social impactРекламный текст, как форма социального воздействияArticleС. 30-3581'4