Антоненко, Інна Іванівна2023-05-162023-05-162014Антоненко, І. І. Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення / І. І. Антоненко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 5-15.2310-8290https://ela.kpi.ua/handle/123456789/55734Стаття присвячена проблемі навчання іноземним мовам студентів немовних вузів і проблемі професійної освіти фахівця. Особлива увага приділяється навчанню професійно-орієнтованого писемного спілкування іноземною мовою та формуванню у студентів іншомовної професійно-спрямованої комунікативної компетенції, компонентам системи навчання іноземної мови професійного спрямуван¬ня, визначення змісту і мети навчання іноземної мови у немовно¬му вузі. У статті досліджується жанровий підхід як різновид когнітивно-комунікативного підходу, такі поняття жанрового підходу як жанр та жанрова компетенція, визначається їх місце у методиці навчання писемного мовлення. Обґрунтовується доцільність використання жанрового підходу у навчанні студентів та у відборі матеріалів для навчання писемного мовлення англійською мовою. Визначаються принципи та підходи до відбору матеріалів для навчання та ті критерії, яким має відповідати навчальний текст. Аналізуються групи жанрів, які є типовими для письмової мовленнєвої діяльності майбутніх фахівців та подається класифікація жанрів періодичної преси.ukнавчання письма англійською мовоюteaching writing in Englishжанровий підхідgenre approachжанрgenreінформаційні жанриinformation genresаналітичні жанриanalytical genresпресаpressЖанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовленняArticleC. 5-15378.1470000-0001-6238-9937