Skip navigation

Browsing by Author Гребньов, Г. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Аналіз зовнішньоекономічної діяльності сільського господарства України в умовах інтеграції до ЄСПономаренко, І. В.; Віннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2015Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобівВіннікова, І. І.; Пономаренко, І. В.; Гребньов, Г. М.
2011Вплив реклами на фармацевтичний ринок УкраїниВіннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2010Дослідження та аналіз рекламного ринку лікарських засобівВіннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2013Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)Гребньов, Г. М.
2017Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємствВіннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.; Пузанова, Ю. О.
2017Особливості функціонування ринку праці Україні в умовах інтеграції до Європейського СоюзуПономаренко, І. В.; Віннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, І. В.; Віннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2017Розроблення концепції нової послуги арт-кафеКубишина, Надія Сергіївна; Гребньов, Г. М.; Граділь, А. А.
2014Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємствГребньов, Г. М.