Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського

ELAKPI – інституційний репозитарій, що накопичує, зберігає, розповсюджує та забезпечує довготривалий, постійний та надійний доступ через Інтернет до наукових та освітніх матеріалів професорсько-викладацького складу, співробітників, студентів, аспірантів та докторантів КПІ ім. Ігоря Сікорського. За посиланням можна ознайомитися з положенням про ELAKPI.

Доступ до матеріалів ELAKPI

Доступ до повних текстів матеріалів ELAKPI вільний в мережі Інтернет, крім:

  • частини матеріалів з зібрань факультетів/кафедр, завантажених до 2016 року, доступ до яких надається в локальній мережі університету, що вказано в описі матеріалу;
  • звітів про НДР – доступ з комп’ютерів у залі № 6.6 НТБ;
  • дисертацій та авторефератів, завантажених до 2016 року, які доступні тільки для перегляду з комп’ютерів у залі № 6.6 НТБ.

Щоб отримати права на перегляд/скачування повних текстів ресурсів, доступних тільки в локальній мережі університету, зареєстровані користувачі Бібліотеки КПІ ім. Ігоря Сікорського можуть скористатися послугою Віддалений доступ до "локальних" ресурсів.

Розміщення матеріалів в ELAKPI
Контакти

Бібліотека КПІ ім. Ігоря Сікорського, зал № 4.4, тел. +38 (044) 204-96-72, elakpi@library.kpi.ua, elakpi.ntb@gmail.com

 

Фонди

Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.

Зараз показуємо 1 - 38 з 38

Нові надходження

Користувач
Олександр Вакуленко
ДокументВідкритий доступ
Фреза торцева збірна
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Сокольник, Іван Сергійович; Красновид, Дмитро Олександрович
У кваліфікаційній роботі розглянуто процес проєктування торцевої збірної фрези та розробку технології її виготовлення з використанням верстата з числовим програмним керуванням (ЧПК). Проведено аналіз конструктивних особливостей фрез різних типів, зокрема розглянуто варіанти кріплення твердосплавних ріжучих пластин, вибір головного кута в плані, геометрії корпусу та кроку ріжучих елементів. Обґрунтовано вибір матеріалів для корпусу та ріжучих частин. У технологічному розділі описано базовий маршрут виготовлення корпусу фрези, метод одержання заготовки, розраховано припуски на обробку та режими різання. Розроблено конструкцію пристосування для забезпечення точності установки при обробці. На завершальному етапі виконано симуляцію обробки корпусу фрези у CAMсистемі, змодельовано траєкторію інструмента, виявлено потенційні помилки та оптимізовано режим різання. Результати мають практичне значення для виробництва високоточних фрез із використанням автоматизованих технологій.
ДокументВідкритий доступ
Модернізація шпиндельного вузла токарно-револьверного верстата з поворотним затискним патроном
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Стрілець, Михайло Сергійович; Кузнєцов, Юрій Миколайович
У дипломному проєкті бакалавра на тему: «Модернізація шпиндельного вузла токарно-револьверного верстата з поворотним затискним патроном» розроблено конструкцію вдосконаленого поворотно-затискного патрона, який дозволяє підвищити ефективність, точність та універсальність обробки на токарно-револьверних верстатах. Представлено необхідні розрахунки, креслення, а також аналіз напружено-деформованого стану критичних елементів конструкції. Актуальність теми зумовлена потребою підвищення продуктивності та зменшення часу переналагодження верстатів у серійному виробництві. Вдосконалений шпиндельний вузол з поворотним патроном сприяє зменшенню простоїв обладнання та забезпечує надійне центрування заготовок. Розрахунково-пояснювальна записка складається з 61 аркушів формату А4, містить 21 ілюстрації. Під час написання роботи використано 29 джерел інформації. Графічна частина включає 6 аркушів креслень формату А1, зокрема один плакат. Створена документація може бути використана для практичної реалізації модернізованого вузла в умовах промислового виробництва.
ДокументВідкритий доступ
Колісний рушій наземного дрону на пружних елементах
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Сорвін, Ігор Вікторович; Саленко, Олександр Федорович
У даному дипломному проєкті розглянуто питання щодо аналізу сучасних діючих конструкцій рушіїв різних типів та розробки оригінальної конструкцій колісного рушія на пружних елементах для подальшого використання в складі наземного логістичного дрону. В якості демпфуючих елементів підвіски транспортного засобу запропоновано альтернативне використання пружних елементів безпосередньо вмонтованих в склад колісного рушія. Після детального аналізу діючих та запатентованих конструкцій для подальших досліджень обрано дві принципово різні конструкції вищезгаданих рушіїв, а саме: перший варіант – з поперечним розташуванням пружних елементів типу напівресора на маточині та другий варіант – з повзводним розташуванням пружних елементів типу п’ятка-стопа. За допомогою фізичного моделювання в системі Autodesk Inventor було спроєктовано 3D моделі прототипів обох варіантів рушіїв та за допомогою 3D друку виготовлені дві пари макетних зразків в масштабі 5:1. Макетні зразки використані для проведення експерименту щодо порівняння тих чи інших експлуатаційних властивостей обох типів, після проведення аналізу та оцінки був обраний пріоритетний варіант колісного рушія. За допомогою вбудованого модулю аналізу напружень у Autodesk Inventor було здійснено математичне моделювання та проведені розрахунки пружних елементів на міцність, а також розрахунок сили опору кочення. Враховуючи отримані результати, для подальшого проєктування та розробки був проведений вибір матеріалів та комплектуючих, а також вибрані конструкторські, технологічні та експлуатаційні рішення. Надалі, для обраного типу колісного рушія з пружними елементами напівресора була розроблена конструкторська документація, а саме: складальний кресленик зі специфікацією та його деталювання (робочі креслення). При проведенні техніко-економічного аналізу спроєктованого виробу, з урахуванням його призначення у складі логістичного наземного дрону, були обрані та розраховані пріоритетні показники якості. Для підтвердження надійності подальшої роботи спроєктованого виробу за допомогою вбудованого модулю аналізу напружень у Autodesk Inventor було проведено розрахунки усіх складових одиниць колісного рушія. З урахуванням отриманих результатів та закладених експлуатаційних властивостей спроєктованого рушія з пружними елементами типу напівресора, зроблено висновки щодо доцільності застосування його у спеціальних транспортних засобах, включаючи логістичні наземні дрони. Після виготовлення дослідного зразка та проведення його експериментальних випробувань можливе подальше доопрацювання конструкції рушія з ціллю поліпшення якості та експлуатаційних властивостей.
ДокументВідкритий доступ
Фреза біндерна
(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Терещенко, Юлія Андріївна; Бесарабець, Юрій Йосипович
У дипломній роботі «Фреза біндерна» проведено аналіз конструкції та розроблено технологію виготовлення біндерної фрези для обробки корінця книжкового блока перед нанесенням клею. Метою дипломного проєкту є розробка конструкції біндерної фрези для обробки корінців к ниг та паперу, яка дозволить швидко та точно замінювати різальні ножі без втрати геометричної точності та балансута збільшити ресурс інструмента завдяки багаторазовому використанню ножів. В роботі проведено аналіз конструкції фрез, що використовують в поліграфічному виробництві, порівняння їх із дисковими пилами, було визначено вимоги геометричні та конструктивні параметри фрези. Розроблено конструкцію фрези з механічним кріпленням ножів гвинтами. Обрано матеріали для корпусу фрези та для різальні елементів. Для ножів обрано матеріал ВК10 ОМ. Для корпусу фрези обрано матеріал сталь 40Х. Обґрунтовано геометрію ножів, їхнє встановлення, виставлення в одну площину, контроль торцевого та радіального биття, а також виконано балансування інструмента. В ході виконання дипломного проєкту розроблено технологічний процес виготовлення корпусу фрези та корпусу ножа. Виконано розрахунок припусків та визначено режим різання.