Skip navigation

Browsing by Author Діброва, Т. Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 30  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Законодавчі проблеми брендингу в УкраїніДіброва, Т. Г.; Григораш, М. О.
2012Комунікаційна сутність спонсорського маркетингуДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2012Контент-аналіз як інструмент оцінювання ефективності PRДіброва, Т. Г.; Лебеденко, С. О.; Попов, Д. В.
2010Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринкуДіброва, Т. Г.
2013Модифікація товару на промисловому ринкуСидорова, О. В.; Діброва, Т. Г.
2013Організація збутового підрозділу для малого та середнього бізнесу на ринку швейних виробівКігель, М. Ю.; Діброва, Т. Г.
2008Основні засади розробки програми лояльності на підприємствіБулбук, Д. М. Э.; Діброва, Т. Г.
2014Особливості використання мерчандайзингу в системі просування підприємств fashion рітейлуПєтухова, А. В.; Діброва, Т. Г.
2012Особливості використання тізеру в рекламній кампаніїГараніна, І. І.; Діброва, Т. Г.
2013Особливості застосування QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціяхДіброва, Т. Г.; Цуканова, І. В.
2014Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригуванняШевчук, І. С.; Діброва, Т. Г.
2013Особливості позиціонування ресторанів преміум класуМартинова, К. Л.; Діброва, Т. Г.
2012Особливості просування марки на ринку мастильних матеріалівДударєва, Ю. О.; Діброва, Т. Г.
2015Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринкуСаранчук, О. В.; Діброва, Т. Г.
2013Особливості формування програми лояльності на ринку мобільного зв’язкуЧевжик, М. О.; Діброва, Т. Г.
2010Особливості ціноутворення на фармацевтичному ринку УкраїниКулиба, Л. Р.; Діброва, Т. Г.
2013Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролюДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2014Перспективи застосування лізингу автомобільними компаніями на ринку малого та середнього бізнесуГовтвяниця, А. І.; Діброва, Т. Г.
2008Поведінковий таргетинг – новий підхід до реклами в мережі ІнтернетПасічник, Д. Ю.; Діброва, Т. Г.
2009Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажівДіброва, Т. Г.