Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Цуканова, І. В.
Зозульов, Олександр Вікторович
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
цілі ІМК, засоби маркетингових комунікацій, консалтингові послуги
Бібліографічний опис
Цуканова І. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг / Цуканова І. В., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 403 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.