Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Автори

Цуканова, І. В.
Зозульов, Олександр Вікторович

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

цілі ІМК, засоби маркетингових комунікацій, консалтингові послуги

Бібліографічний опис

Цуканова І. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг / Цуканова І. В., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 403 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.

DOI