Skip navigation

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 16 (Search time: 0.137 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнєЗозульов, Олександр Вікторович
2013Экономические логики маркетинговых действийЗозулёв, Александр Викторович
2017Methods of the Startup-Project Developing Based on ‘the Four-Dimensional Thinking’ in Information SocietyЮдіна, Наталія Володимирівна
2018Життєвий цикл товару після його купівліЗозульов, Олександр Вікторович
2018-07-30Successful Development of Startups as a Global Trend of Innovative Socio-Economic TransformationsKofanov, Oleksii; Zozul`ov, Oleksandr
2017К вопросу о сегментировании рынкаЗозульов, Олександр Вікторович
2016-02Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделюванняПолторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр Вікторович; Жданова, Олена Григорівна
2019Approaches to forming enterprises’ business-modelsMenkovа, Kristina; Zozul`ov, Oleksandr
2014-05О необходимости перехода отечественных предприятий к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегийЗозулёв, Александр Викторович
2014-07Управление потребителем в условиях эмерджентной экономикиПолторак, Екатерина Анатольевна; Зозулёв, Александр Викторович