Сучасний стан ринку інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Інтернет-торгівля, соціальні мережі, детермінанти, краудмаркетинг, двоконтурна модель, Internet commerce, social networking, determinants, crowdmarketing, dual-circuit model, Интернет-торговля, социальные сети, детерминанты, двухконтурная модель

Бібліографічний опис

Полторак К. А. Сучасний стан ринку інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльності / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 372–378. – Бібліогр.: 15 назв.

DOI