Дослідження методів розвитку творчої особистості

Ескіз недоступний

Дата

2009

Автори

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Об’єктом дослідження даної роботи є особистість, різні сторони свідомості й творчості, такі, як спостережливість, пам’ять, краса й інші; глибинні процеси свідомості протікающі в процесі творчості; природа мислі і її зв’язок з процесом творчості; механізми синтезу і формування моделі явища. Метою роботи є розробка на основі виконаних досліджень і узагальнення існуючих напрацювань, теоретичних основ формування творчої особистості, особливих методів розвитку творчої особистості. Пропонується змінити самі принципи формування творчого потенціалу суспільства. Для цього в школах головним напрямком уважати формування і розвиток творчої свідомості. Відтак – творчої особистості. Розроблено комплексну методику навчання, яка включає систему розвитку спостережливості і мислення творчої особистості, а також механізми навчання і покрокового формування «справжніх знань». Розроблена методика предзначена не для запоминання тексту, а на розвиток у творчої особистості навиків визначення присутнього в тексті знання. Вона також побудована з урахуванням психологічних особливостей сприйняття матеріалу учнем на кожному кроці методики. Запропонована методика навчання включає три основні блоки. У залежності від рівня навчающихся, повнота наповнення блоків може відрізнятися. Використання методики дозволяє виявляти не тільки основну інформацію й мислі, а й основне знання і навички його формулювання. Розглянуті методи активізації творчих здібностей і формування творчої особистості.

Опис

Ключові слова

творчість, мислення, розвиток творчої особистості

Бібліографічний опис

Дослідження методів розвитку творчої особистості : звіт про НДР (заключ.) / НТУУ "КПІ" ; кер. роб. Б. Новіков. - К., 2009. - 119 л. + CD-ROM. - Д/б №2037-ф

DOI