Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 36 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2006Методика ринкового позиціонування товаруЗозульов, Олександр Вікторович
2010Розробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економікЛилик, І. В.
2008Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринкуЗозульов, Олександр Вікторович
2010Власні торгові марки в роздрібній торгівліБровченко, В. А.
2010Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємстваЗозульов, Олександр Вікторович
2013Критерії класифікації нових товарів на промисловому ринкуКубишина, Надія Сергіївна; Боровенська, М. В.
2009Технологія як економічна категоріяЦарьова, Тетяна Олександрівна; Зозульов, Олександр Вікторович
2009Розвиток дефініцій у сфері маркетингу як відображення тенденції розвитку галузі маркетингових дослідженьЛилик, І. В.
2009Головні принципи застосування теорії систем у дослідженнях складних економічних систем маркетингового типуФедорченко, А. В.
2015Інвестиційний маркетинг як детермінант конкурентоспроможності підприємст на ринку інвестиційБазь, М. О.; Домашева, Є. А.