Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 37 (Search time: 0.075 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Ребрендинг торгової марки на споживчому ринкуГнідіна, О. Ю.; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Роль інтернет-технологій у процесі узгодження економічних інтересів суб'єктів ринкуЗозульов, Олександр Вікторович; Полторак, Катерина Анатоліївна
2014Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробокКубишина, Надія Сергіївна; Цапук, О. Ю.
2014Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингуОкунєва, О. В.
2014Особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегментіЗозульов, Олександр Вікторович; Мартинова, К. Л.
2016Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товаруЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Т. О.
2016Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»Пустова, Т. О.; Базь, М. О.
2016Аналіз актуальності стратегії позиціонуванняТарасенко, О. М.; Солнцев, С. О.
2016Landing Page та Smart Site як ефективні маркетингові інструментиШпіляк, А. С.; Цурін, О. П.
2016Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових праленьЯзвінська, Н. В.; Тимченко, А. В.