Магістерські роботи (КПМ)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 42
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шахраюк, Владислав Ярославович; Зозульов, Олександр Вікторович
    Магістерська дисертація Шахраюка Владислава Ярославовича на тему «Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 134 сторінок, містить 31 рисунок, 30 таблиць і 2 формули. Метою роботи стало розроблення теоретико-методичних положень щодо формування маркетингових стратегій для рекорд-лейблів задля покращення їхнього функціонування. Методи дослідження. Під час наукового дослідження було використано набір загальних та специфічних методів, зокрема аналіз, синтез, систематизація, узагальнення економічної інформації, метод економіко-математичного моделювання. Об’єктом дослідження є музичний ринок України. Предметом дослідження було визначено теоретико-методичні положення та науково-практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії рекорд- лейблу на музичному ринку України. За результатам проведеного дослідження було запропоновано оновлення маркетингової стратегії підприємства «План Рекордс» з акцентуванням на розвитку декількох артистів шляхом збільшення засобів просування. Проведений економічний аналіз показав інвестиційну привабливість даних пропозицій, що дозволяє створити основу для швидшого зростання лейблу та його артистів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування комплексу маркетингових комунікацій компанії
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тригубенко, Владислав Русланович; Шульгіна, Людмила Михайлівна
    Магістерська робота виконана на 118 сторінках, містить 12 рисунків, 22 таблиць та 6 додатків, список джерел складається із 54 найменувань. Об’єкт дослідження – формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства, що працює на ринку плодоовочевої продукції. Предмет дослідження – це теоретичні основи застосування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції, методичні засади впровадження інноваційних комунікаційних інструментів та практика їх використання торговельно-виробничим підприємством. Метою магістерської дисертації є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції на прикладі ГК «Верес». Комплекс маркетингових комунікацій -це стратегічний підхід до розвитку та впровадження різноманітних видів комунікації, спрямований на створення інтегрованої, цілеспрямованої та ефективної системи взаємодії з цільовою аудиторією. Такий підхід покладає акцент на узгодженість різних видів комунікації, залучення споживачів та врахування їхніх потреб, а також постійний аналіз результатів для досягнення максимальної ефективності комплексу маркетингових комунікацій . Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції і покращенню на цій основі показників діяльності підприємств на вказаному ринку завдяки ефективній комунікації зі споживачами та партнерами. Науково-методичні розробки можуть бути застосовані підприємством на ринку плодоовочевої продукції України з метою забезпечення високих результатів його діяльності.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування політики просування товару на міжнародному ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Романовська, Валерія Валеріївна; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
    Основна частина магістерської дисертації виконана на 119 сторінках, містить 19 таблиць та 35 рисунків. Метою поданого дослідження є вивчення, дослідження теоретико-практичних засад та розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на міжнародному ринку виробництва обладнання для манікюру. У ході роботи були виявлені основні інструменти та етапи політики просування, розглянуто етапи впровадження політики просування на міжнародному ринку та проаналізовано специфіку просування для B2B та B2C компаній. Після проведеного аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища компанії, було виявлено маркетингову управлінську проблему що полягає в формуванні політики просування компанії на ринку Іспанії. Обʼєкт дослідження – політика просування компанії. Предмет дослідження – науково-практичні підходи щодо формування політики просування компанії на міжнародному ринку. Для вирішення виявленої МУП було проведено ряд досліджень, а саме: кабінетні дослідження, анкетування та фокус групи. Під час аналізу отриманих результатів було застосовано якісну та кількісну оцінку даних. Результатами дослідження є стратегічна розробка політики просування компанії ТОВ «ЕС-ВІ-ДЖЕЙ БЬЮТІ ЕКВІПМЕНТ» на ринку виробництва обладнання для манікюру в Іспанії, формування рекомендацій до впровадження окремих елементів політики просування та економічне обґрунтування доцільності впровадження даних заходів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вдосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Салата, Антон Євгенович; Солнцев, Сергій Олексійович
    Магістерська дисертація Салата Антона Євгеновича на тему «Удосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, Київ. В даній роботі було розглянуто ринок цифрового телебачення. Робота розділена на три розділи. В першому розділі було грунтовно досліджено науково- методологічні підходи до управління асортиментом та його класифікації. На основі проведеного аналізу було сформовано авторський підхід до управління асортиментом IPTV-сервісу. У другому розділі було проведено ситуаційний аналіз вітчизняного та світового ринку цифрового телебачення, в результаті якого було визначено чинники, які здійснюють безпосередній вплив на діяльність підприємства. Після чого було проведено аналіз внутрішного середовища Megogo, який показав, що компанія має необхідні ресурси та експертизу для того щоб удосконалити асортиментну політику сервісу. Після чого було визначено маркетингову управлінську проблему і проведено маркетингове дослідження, яке дозволило уточнити особливості сприйняття споживачами асортименту Megogo та віднайти траекторію для удосконалення асортиментної політики компанії. Було визначено ключові тенденції UX/UI інновацій в галузі ОТТ-сервісів, які можна імплементувати в діяльність Megogo. В третьому розділі було узагальнено всю отриману інформацію, та запропоновано коригування методів взаємодії споживача з асортиментом компанії для удосконалення процесу донесення переваг бібліотеки сервісу користувачам. Також було визначено економічну доцільність даних рекомендацій.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Матусевич, Марія Тимофіївна; Язвінська, Надія Вікторівна
    Магістерська дисертація на тему: «Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару» містить сторінок 172, таблиць 37 та рисунків 45. Об’єктом дослідження є процес управління споживчою цінністю товару компанії «Люксор Класік». Мета наукового дослідження полягає у глибокому аналізі підходів до формування споживчої цінності в контексті поліграфічного ринку. Зокрема, дослідження спрямоване на вивчення сучасного стану поліграфічної галузі, щоб визначити основні тенденції та фактори, що впливають на неї. Додатково, у роботі проводиться аналіз маркетингової діяльності компанії "Люксор Класік" з метою оцінки ефективності її стратегій у контексті формування споживчої цінності. У рамках дослідження також вивчається ефективність запровадження розробленої стратегії та маркетингових рекомендацій для компанії "Люксор Класік". Методами дослідження в роботі. У даному дослідженні використовувались наукові підходи для визначення, систематизації та узагальнення інформації щодо споживчої цінності товару, на основі яких, була розроблений власний підхід до формування стратегії управління споживчою цінністю, яке включало проведення кабінетного дослідження та анкетування. Отримані результати дослідження, що було проведено в рамках роботи над магістерською дисертацією, дозволять надати обґрунтовані висновки щодо економічної вигоди впровадження запропонованих стратегій для компанії "Люксор Класік".
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на зарубіжному ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Новицький, Богдан Сергійович; Лебеденко, Сергій Олександрович
    Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 60 шт. Робота виконана на 100 сторінках, без врахування літератури, містить 22 рисунків та 4 таблиці. Дипломна робота спрямована на дослідження сутності та технології формування конкурентних переваг, що важливо для бізнесу в умовах мінливого середовища підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства, розробці пропозицій та заходів щодо удосконалення експортних операцій та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Пошта». У вcтупі визначено актуальність і практичну цінність теми дослідження, основна мета і завдання дослідження, відзначено предмет і об’єкт дослідження, вказані основні методи дослідження. У розділі 1 висвітлено важливість формування конкурентних переваг для забезпечення стійкого розвитку, причому акцент робиться на необхідності врахування як природних, так і штучних конкурентних переваг. Розділ 2 глибше досліджує стратегічне управління, аналіз конкурентоспроможності та маркетингові стратегії. Він підкреслює важливість постійного аналізу та адаптації стратегій під мінливі умови ринку. У розділі 3 фокус зміщується на логістику та міжнародну експортну діяльність. Тут обговорюються труднощі і виклики, які виникають на міжнародному ринку транспортних послуг, і пропонуються конкретні стратегії для вирішення цих проблем. Запропоновано стратегічні рішення, такі як співпраця з «InPost», використання інноваційних технологій та покращення логістичного обслуговування. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування стратегії зростання компанії на національному ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Денисенко, Денис Сергійович; Зозульов, Олександр Вікторович
    У даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Поточне дослідження мало на меті визначення напряму стратегії зростання для компанії-виробника. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі визначено теоретико- методологічні засади формування стратегії зростання на ринку, визначено роль маркетингу у процесі розвитку стратегій росту. На основі даного аналізу побудовано структурно-логічну схему, яка стала базою до процесу створення маркетингової стратегії зростання для ТОВ «ТД «Вікнарьов» на національному ринку світлопрозорих конструкцій України. У другому розділі роботи проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, тобто був описаний поточний стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку світлопрозорих конструкцій, що стало передумовами до визначення напрямку стратегії зростання та проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «ТД «Вікнарьов» на даному ринку, внаслідок чого визначений внутрішній потенціал компанії та можливості у плані росту. Наступним кроком проведено маркетингове дослідження , у процесі якого було визначено можливі та найбільш оптимальні шляхи для масштабування підприємства на національному ринку, описано потенційні регіони виходу компанії, обґрунтовано процес просування та збуту. У третьому розділі отримана попередньо первинна та вторинна інформація була узагальнена, внаслідок чого сформована стратегія зростання компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Розроблено план впровадження стратегії ринкової експансії, визначено регіони планової співпраці з дилерами та деталізовано процес взаємодії з посередниками. Також розроблено рекомендації щодо процесу просування та створено медіаплан. У кінці дослідження, провели економічне обґрунтування впровадження даної стратегії зростання для компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України.
  • ДокументВідкритий доступ
    Управління конкурентоспроможністю торгової марки на маркетингових засадах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Голобородько, Аліна Миколаївна; Кубишина, Надія Сергіївна
    Метою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентоспроможністю торгової марки «Малютка Premium» підприємства ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування». У ході роботи було окреслено теоретичні засади та наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті конкурентоспроможності підприємства. Виокремлено основні переваги конкурентоспроможних торгових марок. Проаналізовано існуючі моделі конкурентоспроможності торгових марок, на основі яких розроблено власну модель. При проведенні ретельного аналізу стану та тенденцій ринку дитячого харчування та маркетингової діяльності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», зокрема торгової марки «Малютка Premium» було виявлено значні проблеми в позиціонуванні та комунікаційній стратегії підприємства – споживачі не сприймають торгову марку в ролі бренду. Для розроблення рекомендацій щодо шляхів посилення конкурентних позицій «Малютка Premium» було проведене дослідження конкурентоспроможності торгової марки. Дослідження містило порівняльний аналіз марки з найближчими конкурентами, який дозволив виявити проблемні місця та підсвітити переваги функціонування дослідженої торгової марки. У рамках магістерської дисертації було розроблено та обґрунтовано комплекс рекомендацій для ефективного впровадження моделі конкурентоспроможності торгової марки. Результати роботи також включають фінансове обґрунтування запропонованих заходів, що підкреслює їхню практичну значущість та доцільність впровадження.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування програми партнерського маркетингу для підприємства
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дуденко, Оксана Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
    Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків та літератури з 44 джерел. Виконана на 125 сторінках, містить 12 рисунків та 19 таблиць. Метою даної роботи є дослідження формування програми партнерського маркетингу для підприємства ТОВ «Київхліб». У формування дослідження покладений теоретичний матеріал, в основі якого розглядаються праці вітчизняних та зарубіжних науковців відносно партнерського маркетингу та маркетингу відносин. Також розглядаються підходи, моделі та стратегії формування програми партнерського маркетингу, застосовується маркетинговий аналіз хлібопекарної галузі та наводяться економічні розрахунки. Результати дослідження свідчать про доцільність формування програми партнерського маркетингу для підприємства «Київхліб» для можливості продуктивно використовувати ресурси та партнерські мережі для досягнення різноманітних бізнес-цілей. Дієва співпраця з партнерами є запорукою високих продажів продукції, яку виробляє підприємство, а це в свою чергу забезпечує лідерські позиції для підприємства у своїй ніші. Висновок дослідження свідчить про мінімізацію відсотка повернутої продукції за допомогою ефективної програми партнерського маркетингу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комунікаційної політики компанії
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Опанасенко, Олександр Валентинович; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
    У магістерській дисертації було розглянуто ринок ресторанних послуг в Україні, а саме досліджено комунікаційну політику компанії «Choice QR». Об'єктом дослідження ‒ комунікаційна політика компанії. Предметом дослідження ‒ теоретичні та науково-методичні положення щодо удосконалення комунікаційної політики компанії. Роботу розділено на три розділи. В першому розділі дослідили науково- методичні підходи та понятійний апарат комунікаційної політики ТОВ «Choice QR». На основі проведеного аналізу було сформовано власний підхід до створення маркетингової стратегії щодо удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Choice QR». В другому розділі проведено ситуаційний аналіз та визначили чинники,які впливають на діяльність підприємства. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Choice QR» показав потенціал до досягнення поставлених стратегічних цілей. Провели маркетингове дослідження. Воно дозволило уточнити особливості поведінки кінцевих користувачів продукції, визначити механізмиудосконалення комунікаційної політики підприємства, з'ясувати механізми збуту та просування послуг ресторанного бізнесу та оцінити ставлення користувачів до нових послуг компанії. В третьому розділі було узагальнено отриману інформацію тасформовано маркетингову стратегію удосконалення комунікаційних послуг компанії на ринок ресторанного бізнесу в Україні. Зазначені рекомендації стосуються також комплексу маркетингу на період м'якого запуску. В кінці провели аналіз економічної доцільності запропонованих заходів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Пархоменко, Ростислав Олександрович; Зозульов, Олександр Вікторович
    Магістерська дисертація на тему «Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії» присвячена діяльності ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних майданчиках. Робота складається з вступу, переліку основних позначень, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Дисертація складається з 124 сторінок, 25 рисунків і 19 таблиць. Мета роботи – Метою роботи є вдосконалення теоретико-методичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства на світовому ринку послуг просування на електронних майданчиках на основі штучного інтелекту. Об’єкт дослідження – управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Diogenes». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та науково- практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії з використанням штучного інтелекту ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних платформах. В ході роботи було проаналізовано роль та місце штучного інтелекту в управлінні маркетинговою діяльністю, сформовано стратегію підприємства з використанням штучного інтелекту. Також було проаналізовано ринок послуг просування на електронних торговельних майданчиках та маркетингову діяльність ТОВ «Diogenes» зокрема. Результатом роботи стало розроблення рекомендацій щодо вдосконалення діджитал стратегії досліджуваного підприємства за допомогою використання алгоритмів штучного інтелекту, розроблення конкретних інструментів, а також оцінка економічної доцільності їх використиання.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розроблення сегментування ринку зернових сівалок України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Чернаєнко, Євген Олегович; Солнцев, Сергій Олексійович
    Основна частина магістерської дисертації завершена на 105 сторінці, включає 20 таблиць, 24 рисунки та 1 додаток. Мета даної роботи полягає в розробці сегментування для АТ «Ельворті», зокрема, для ринку зернових сівалок в Україні. Під час дослідження були визначені теоретичні основи поняття «сегментування», проаналізовані наукові підходи до цього поняття та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання ефективних маркетингових інструментів для сегментування. Аналізуючи стан та тенденції ринку сільськогосподарського машинобудування та маркетингової діяльності АТ «Ельворті», була визначена маркетингова управлінська проблема – необхідність розроблення процесу сегментування. Для вирішення цієї маркетингової управлінської проблеми було проведено маркетингове дослідження, яке включало кабінетне дослідження та глибинні інтерв’ю, зокрема, використання методу ділових контактів. Після кількісного та якісного аналізу отриманих результатів було розроблено маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали обґрунтовані рекомендації щодо впровадження процесу сегментування ринку та його економічне обґрунтування. Це дало можливість підтвердити доцільність запропонованих дій.
  • ДокументВідкритий доступ
    Географічна експансія на ринку медичних послуг
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чернишова, Олена Сергіївна; Солнцев, Сергій Олексійович
    Магістерська дисертація на тему «Географічна експансія на ринку медичних послуг» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (66 шт.) та 1 додаток. Робота містить – 120 сторінок, 31 рисунок та 25 таблиць. Об’єктом магістерської дисертації є географічна експансія мережі медичних центрів. Передумовами є військові дії, тимчасова окупація територій України та значна внутрішня міграція через яку географія покриття медичних послуг зазнала значних змін. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації географічної експансії на ринку приватних медичних послуг. Метою магістерської дисертації є відбір потенційних регіонів для виходу на них мережею медичних центрів «ОН Клінік» шляхом аналізу ринку приватних медичних послуг західних областей України та можливостей виходу медичного центру «ОН Клінік» на ці ринки. Методи дисертаційного дослідження: були використані такі теоретичні методи як метод аналізу, системний підхід, метод дедукції, метод індукції, метод класифікації, та для виконання маркетингового дослідження були задіяні такі методи як кабінетне дослідження та глибинне інтерв’ю з експертом. Науковою новизною роботи є власне формулювання визначення поняття «географічна експансія», вдосконалення класифікації існуючих способів й моделей виходу компаній на нові географічні ринки та виокремлення особливостей медичних послуг, що впливають на експансію медичного бізнесу. Також, після детального розгляду підходів різних науковців до вибору міжнародних ринків був розроблений власний шести-етапний алгоритм відбору ринків, з урахуванням особливостей медичних послуг. У результаті магістерського дослідження була розроблена узагальнена схема вибору ринків для географічної експансії на ринку медичних послуг, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії, проведено маркетингове дослідження з вибору потенційних ринків, на базі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо адаптації комплексу маркетингу компанії та обрахована економічна ефективність запропонованих заходів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Перфоманс-маркетинг в управлінні брендом
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Паун, Орина Віталіївна; Шульгіна, Людмила Михайлівна
    Дисертація виконана на 118 сторінках та містить наступні матеріали: 28 рисунків, 26 таблиці та 2 додатки, список джерел складається із 60 найменувань. Об’єктом дослідження є управління брендом доглядової косметики на основі концепції перфоманс-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади застосування інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом ТОВ “Marie Fresh Cosmetics”. Метою пропонованої роботи є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань з упровадження інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом доглядової косметики на прикладі ТОВ «Marie Fresh Cosmetics». Методи аналізу та синтезу, інформаційно-логічний аналіз, методи логічного узагальнення моделювання, системний підхід до вивчення процесу формування стратегії перфоманс-маркетингу, загальнонаукові підходи до управління брендом склали методологічну основу дослідження. Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних інструментів перфоманс-маркетингу в управління брендом доглядової косметики і зростанню на цій основі показників функціонування підприємств на зазначеному ринку завдяки покращенню іміджу їх брендів. Отримані в ході роботи висновки можуть бути використані підприємствами з метою вдосконалення ведення бізнес-процесів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Маркетингова програма виведення нового товару на ринок
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Войтенко, Олександра Андріївна; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
    Основна частина магістерської дисертації виконана на 116 сторінку, містить 22 таблиць, 18 рисунків та 1 додаток. Метою даної роботи є розроблення маркетингової програми виведення нового товару ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО», а саме органічну соняшникову олію на промисловий ринок. У ході роботи було окреслено теоретичні засади поняття «новий товар», визначено наукові підходи виведення нового товару на ринок та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання доцільних маркетингових інструментів при виведенні нового товару. При ретельному аналізу стану та тенденцій ринку сільськогосподарської продукції та маркетингової діяльності ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО» було чітко сформовано маркетингову управлінську проблему – розроблення маркетингової програми виведення нового товару на ринок. Для розроблення рекомендацій щодо вирішення маркетингової управлінської проблемою було проведено маркетингове дослідження. Маркетингове дослідження містило проведення кабінетного дослідження та глибинних інтерв’ю, а саме використання методу ділових контактів. Кількісно та якісно проаналізувавши отримані результати, було отримано змогу розробляти маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали грунтовні рекомендації щодо впровадження маркетингової програми виведення нового товару на ринок та її економічне обгрунтування, що дало змогу підтвердити доцільність запропонованих дій.
  • ДокументВідкритий доступ
    Маркетингові заходи з нівелювання сезонних коливань попиту на ринку авіаційних послуг
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Стародуб, Ірина Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
  • ДокументВідкритий доступ
    Розроблення товарної політики підприємства в умовах олігополістичної конкуренції
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Шрейдер, Андрій Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович
  • ДокументВідкритий доступ
    Використання інструментів медіа планування під час реалізації діджитал стратегії підприємства
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Юхименко, Костянтин Ігорович; Писаренко, Наталія Леонідівна
  • ДокументВідкритий доступ
    Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Глоба, Марія Сергіївна; Зозульов, Олександр Вікторович
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування інноваційної стратегії послуги підприємства
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Мельник, Катерина Геннадіївна; Кубишина, Надія Сергіївна