Інтелектуальна система розміщення рекламного контенту

Ескіз недоступний

Дата

2018

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська дисертація: 59 с., 8 рис., 24 табл., 2 додатки, 12 джерел. Актуальність теми: У сучасному світі досить гостро стоїть проблема рекламування своєї продукції. Це обумовлено, по-перше, великою кількістю конкурентів на ринках, по-друге, більшим асортиментом та доступністю рекламних рішень. Великий об’єм рекламного трафіку проходить через глобальну мережу Інтернет у мобільні додатки, веб-сторінки та програми прямо на машини кінцевих користувачів. Проте, не зважаючи на безсумнівний успіх Інтернет-реклами, вона має свої недоліки. Саме недоліки онлайн-реклами змушують нас і досі використовувати офлайн-рекламу. Велика частина рекламного мультимедійного контенту транслюється за розкладом, що складали люди. Проте, існують галузі, де було б значно швидше та економніше, якщо розклад не потрібно було б складати вручну та узгоджувати з людьми. Особливо, цікавим є тип мультимедійного контенту, розклад трансляції якого можна та треба автоматизувати задля збільшення прибутків. Мета дослідження: розробка засобів автоматизації процесу побудови розкладу трансляції рекламного мультимедійного контенту та програмного забезпечення для його програвання. На ряду з іншими NP-повними задачами теорії розкладу стоїть задача розміщення рекламного мультимедійного контенту. Для реалізації поставленої мети, були сформульовані наступні завдання: - виконати огляд відомих рішень задачі розміщення рекламного контенту; - розробити алгоритми побудови початкового розкладу та провести експериментальні дослідження їх ефективності; - сформулювати достатні умови оптимальності для розв’язуваної задачі розміщення; - розробити алгоритм розміщення рекламного мультимедійного контенту з врахуванням обмежень дисперсності контенту та часових обмежень; - розробити програмну реалізацію розробленого алгоритму розміщення; - виконати аналіз отриманих результатів. Об’єкт дослідження: процес побудови трансляції рекламного мультимедійного контенту. Предмет дослідження: засоби та методи розміщення рекламного мультимедійного контенту в рамках заданих обмежень. Методи дослідження: Для розв’язання завдань, що були сформульовані, у дослідженні було використано такі методи: теорія складності, теорія розкладів, дослідження операцій. Методи були переважно використані у розробленні методів розв’язання задачі розміщення. Наукова новизна: Найбільш суттєвими науковими результатами магістерської дисертації є: - запропоновано метод вирішення задачі розміщення мультимедійного контенту; - порівняно запропонований та існуючі методи; - покращено ефективність розміщення мультимедійного контенту. Практичне значення отриманих результатів визначається тим що запропонований алгоритм вирішує задачу побудови розкладу трансляції мультимедійного контенту, що дозволяє спростити налаштування розкладу для операторів системи трансляції мультимедійного контенту. Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами: Робота виконувалась на кафедрі автоматизованих систем обробки інформації та управління Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» в рамках теми «Інтелектуальна система розміщення рекламного контенту». Апробація: Основні положення роботи доповідались і обговорювались на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Інформаційні системи та технології управління» (ІСТУ-2018) та на Міжнародній науковій інтернет-конференції "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (випуск 34). Публікації: Матеріали роботи опубліковані у збірнику тез доповідей на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Інформаційні системи та технології управління» (ІСТУ-2018) та у збірнику доповідей на Міжнародній науковій інтернет-конференції "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (випуск 34).

Опис

Ключові слова

алгоритм, оптимізація, розміщення, теорія розкладів, інтелектуальна система, розклад, мультимедіа, контент, algorithm, optimisation, placement, scheduling, intelligent system, schedule, multimedia, content

Бібліографічний опис

Гунавардана, Р. С. Д. Інтелектуальна система розміщення рекламного контенту : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Гунавардана Руслан Сісіра Джанакович. – Київ, 2018. – 60 с.

DOI