Skip navigation

Секція 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг : [16] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Комунікаційна ефективність в маркетингу відносинЯзвінська, Надія
2020Сервісність у маркетинговій стратегії мережі кінотеатрівШтанова, Альона; Мельниченко, Світлана
2020Теорія сценаріївШитікова, Вікторія; Гнітецький, Євген
2020Як продавати вище ринкуЧернаєнко, Євген; Гнітецький, Євген
2020Антикризовий маркетинг: креативний аспектТарасюк, Софія; Гавриш, Юлія
2020Маркетинг міжкорпоративних відносин в квазіінтеграційних структурахСолнцев, Сергій; Жигалкевич, Жанна
2020Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янськаСергєєва, Вікторія; Моісеєва, Людмила
2020Відношення споживачів до брендів, реклама яких з’являється в соціальних мережахПриліпота, Аліна; Гавриш, Юлія
2020Ambient-маркетинг на ринку канцелярської продукціїПирог, Валентина; Солнцев, Сергій
2020The importance of employer brandingPavlenko, T. V.
2020Вплив сторітелінгу на маркетингове середовище підприємстваОлешкевич, Святослав; Гавриш, Юлія
2020Використання моделі SECI при впровадженні внутрішнього маркетингу на підприємствіНіколайчук, Юлія; Язвінська, Надія
2020Як колір впливає на емоційний стан людини при виборі товарівМатусевич, Марія; Гнітецький, Євген
2020Збутова діяльність в системі управління підприємствомЄремеєва, Надія
2020Стратегічна оцінка конкурентних факторів на ринку спеційБардаков, Юрій; Шинкаренко, Наталья
2020Використання поп-арту у розвитку рекламиБажеріна, Катерина
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16