Статистична модель прогнозування реакції користувачів соціальних мереж на відгуки про надані послуги за даними сервіса Yelp

Ескіз недоступний

Дата

2020-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

текст майнінг, сентимент-аналіз, обробка природньої мови, інтелектуальний аналіз даних, машинне навчання, прогнозування реакції, ринок послуг, text mining, sentiment analysis, natural language processing, intellectual data analysis, machine learning, reaction forecasting

Бібліографічний опис

Липник, С. О. Статистична модель прогнозування реакції користувачів соціальних мереж на відгуки про надані послуги за даними сервіса Yelp : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології / Липник Сергій Олександрович. – Київ, 2020. – 94 с.

DOI