Сучасні методи досліджень в медіаменеджменті
Ескіз недоступний
Дата
2021-04
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім «Гельветика»
Анотація
Опис
Ключові слова
медіа, аудиторія, медіадослідження, вимір аудиторії, медіаметрія, рейтинг, панельні дослідження, опитувальні методи, охоплення, coverage, media, media research, mediametry, panel research, survey methods, audience, audience measure - ment, rating
Бібліографічний опис
Кваско, А. В. Сучасні методи досліджень в медіаменеджменті / А. В. Кваско, О. А. Сухорукова, З. В. Григорова // Економіка та суспільство : електронний журнал. – 2021. – № 24. – 8 с. – Бібліогр.: 12 назв.