Сучасна парадигма маркетингу в умовах глобалізації: навчально-методичний комплекс

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

парадигма, маркетинг, глобалізація

Бібліографічний опис

Шульгіна, Л. М. Сучасна парадигма маркетингу в умовах глобалізації: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг» / Людмила Шульгіна ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,62 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 84 с. – Назва з екрана.

DOI