Вплив мерчандайзингового підходу до викладки товарів на зміну об’ємів продаж

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Гончар, С. О. Вплив мерчандайзингового підходу до викладки товарів на зміну об’ємів продаж / С. О. Гончар ; Національний технічний університет України «КПІ» // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції 2-5 квітня 2013 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [уклад. А. Ю. Погребняк]. – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – С. 119

DOI