Просування бренда Yeskova handmade desserts

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об’єктом дослідження є просування брендів в соціальних мережах. Метою дослідження є розроблення та реалізація концепції просування бренда «Yeskova handmade desserts» у соціальній мережі Instagram з перспективою продовження роботи над просуванням бренда. Проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність понять «бренд» та «просування брендів», а також визначено мету та сучасні методи просування брендів. У другому розділі визначено етапи просування брендів у соціальних мережах на прикладі соціальної мережі Instagram, а також проаналізовано український та закордонний досвід просування брендів в соціальних мережах, визначено тенденції просування станом на 2021 рік. У третьому розділі описано розробку та реалізацію концепції просування бренда Yeskova handmade desserts в соціальній мережі Instagram. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що розроблена і реалізована концепція просування бренда може бути використана, доповнена та покращена для подальшої роботи над просуванням бренда. Визначені особливості етапів просування брендів в Instagram можуть бути використані для подальшого дослідження теми просування брендів і удосконалення отриманих результатів.

Опис

Ключові слова

бренд, просування брендів, тенденції просування брендів, просування брендів у соціальних мережах, етапи просування брендів у соціальних мережах, brand, brand promotion, brand promotion trends, brand promotion in social networks, stages of brand promotion in social networks

Бібліографічний опис

Дибкова, В. І. Просування бренда Yeskova handmade desserts : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Дибкова Валентина Іванівна. – Київ, 2021. – 100 с.

DOI