Управління маркетинговою політикою з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ Українська пожежно-страхова компанія

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою дослідження є дослідження управління маркетинговою політикою з метою підвищення конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою політикою підприємства ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія». Предметом дослідження є методи та підходи до вдосконалення управління маркетинговою політикою підприємства. Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій в роботі використані методи теоретичного узагальнення, системний аналіз й інтерпретація даних; кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, економіко-математичне моделювання, кореляційний аналіз. В роботі застосовуючи наукові підходи розроблено модель системи маркетингового управління конкурентними перевагами страхової компанії. Представлено зміст комплексу маркетингу за моделлю 5Р для страхової компанії ПрАТ «УПСК» з урахуванням інноваційної орієнтації надання страхових послуг. Визначено перспективні напрями упровадження інноваційних технологій та цифрових трансформацій. Запропоновані заходи спрямовані на збільшення конкурентоспроможності страхової компанії та сприятимуть зростанню чистих страхових премій та рентабельності страхової діяльності і фінансової стійкості.

Опис

Ключові слова

страхова компанія, управління маркетинговою діяльністю, конкурентоспроможність, економічна ефективність, insurance company, marketing, economic efficiency, competitiveness

Бібліографічний опис

Малюта, Д. О. Управління маркетинговою політикою з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ Українська пожежно-страхова компанія : магістерська дис. : 051 Економіка / Малюта Дмитро Олександрович. – Київ, 2022. – 129 с.

DOI