Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
корпоративний імідж, допоміжні засоби маркетингові комунікації, спеціальна іміджева продукція, бізнес-сувенір, промо-сувенір
Бібліографічний опис
Діброва Т. Г. Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 341–345. – Бібліогр.: 5 назв.