Методи реалізації мережевого шутеру від першої особи на основі вбудованих можливостей ігрового двигуна Unreal Engine 4.27

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Актуальність теми. Розробка мережевих шутерів від першої особи є актуальним завданням у галузі геймдеву, так як вони надають гравцям можливість взаємодії в реальному часі, завдяки чому створюється цікавий та захоплюючий процес гри та сприяє розвитку глобальних ігровий спільнот. Unreal Engine версії 4.27, як ігровий рушій, надає потужний інструментарій для реалізації і налаштування таких проектів. Метою роботи є створення програмного забезпечення, що буде працювати у мережевому режимі. Завдання дослідження: – проаналізувати існуючі рішення, визначити їх сильні та слабкі сторони, які можна використати; – обрати засоби розробки для реалізації власної гри; – розробити алгоритми для вирішення ключових задач у грі; – розробити програмне забезпечення гри; – провести тестування гри. Об’єкт дослідження – комп’ютерні та графічні технології. Предмет дослідження – комп’ютерні та графічні технології для розробки мережевого FPS шутеру. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в наданні можливості користувачам використовувати розроблене програмне забезпечення. Запропоновано найбільш оптимізований метод розробки мережевого шутеру та його архітектуру, що легко модифікується та доналаштовується з використанням вбудованих можливостей Unreal Engine 4.27. Структура та обсяг роботи. Магістерська дисертація складається з вступу, п'яти розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (х джерел, у тому числі у – іноземною мовою) та додатків. Загальний обсяг дисертації – 90 сторінок. Основний зміст викладено на 88 сторінках. Роботу проілюстровано 38 рисунками, 4 формулами та 18 таблицями.

Опис

Розроблене рішення надає можливість приєднуватися та створювати онлайн сесії, будь-яких видів, після чого грати у, безпосередньо, онлайн гру. Перевагою рішення є гнучкість налаштування створення онлайн сесії, що стає точками розширення і надає можливість використовувати даний програмний застосунок, або як кінцевий застосунок, або як базу для інших ігор.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Савонік, Ю. І. Методи реалізації мережевого шутеру від першої особи на основі вбудованих можливостей ігрового двигуна Unreal Engine 4.27 : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Савонік Юрій Іванович. – Київ, 2023. – 90 с.

DOI