Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 54 (Search time: 0.04 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017К вопросу о сегментировании рынкаЗозулёв, Александр Викторович
2017Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товараДомашева, Е. А.; Зозулёв, Александр Викторович
2020-10Класифікація моделей товару в маркетингуЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2006Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристикаЗозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.
2016Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультуроюЗозульов, Олександр Вікторович; Столяр, М. В.
2012Модель вибору споживчем промислових товарівБазь, Марія Олексіївна; Зозульов, Олександр Вікторович
2014К вопросу о целесообразности перехода отечественных компаний к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегийЗозулёв, Александр Викторович
2016Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємстваПолторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр Вікторович
2006Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринкуЗозульов, Олександр Вікторович
2017Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнєЗозульов, Олександр Вікторович