Інтелектуальний чат-бот для інформаційного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота за темою «Інтелектуальний чат-бот для інформаційного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії» виконана студенткою кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Поліщук Вікторією Володимирівною зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем в енергетиці» і складається зі: вступу; 5 розділів («Постановка завдання створення інтелектуального чат-боту», «Аналіз існуючих систем», «Засоби розробки програмного забезпечення», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з програмною системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 17 джерел; 29 ілюстрацій; та 3 додатки. Загальний обсяг роботи 76 сторінок. Актуальність теми визначається тим, що багато абітурієнтів стикаються з труднощами під час пошуку інформації щодо процесів вступу: великий обсяг даних для обробки, їхня статична подача у вигляді документів, перевантажені приймальні комісії. Використання автоматизованих засобів як от чат-боти на популярних для молоді платформах забезпечує ефективну комунікацію з майбутніми студентами та покращує якість надання інформаційних послуг. Метою роботи є розробка інтелектуального чат-бота для інформаційного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії, який забезпечить оперативне й точне надання інформації та допоможе у вирішенні актуальних питань. Завданнями дослідження є проаналізувати предметну область, визначити основні функціональні та нефункціональні вимоги, розробити архітектуру та програмну систему у вигляді Discord-бота, реалізувати підтримку діалогової взаємодії й надання інформації з офіційних сайтів та виконати тестування й виправлення неполадок. Практичне значення одержаних результатів полягає в створенні інструменту для освітніх закладів, що дозволяє автоматизувати надання інформації абітурієнтам, зменшити навантаження на приймальні комісії та підвищити зручність доступу до актуальної інформації.

Опис

Ключові слова

вступна кампанія, чат-бот, обробка природної мови, Python, entrance campaign, chatbot, natural language processing, Python

Бібліографічний опис

Поліщук, В. В. Інтелектуальний чат-бот для інформаційного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії : дипломна робота ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Поліщук Вікторія Володимирівна. – Київ, 2025. – 76 с.

ORCID

DOI